[tlhIngan Hol] neH after nouns with type 5 suffixes

Steven Boozer sboozer at uchicago.edu
Mon Aug 7 06:53:18 PDT 2017

muDDaq neH muD Dujmey vorgh lu'orlu', 'ach loghDaq puvlaH Dujmey
   'orbogh nuv 'e' 'agh X-wa'maH vagh.
[translation not available]  (NASM: X-15)

Dung qo' pawDI' qeylIS qorDu' je ta''e' neH bop bommey.
Upon reaching the upper world, no one could speak of anything, but
  the deeds of Kahless and his kin.  (PB)

--Voragh