[tlhIngan Hol] Hoch and HochHom variations

Steven Boozer sboozer at uchicago.edu
Thu Aug 3 07:57:30 PDT 2017

Okrand’s use of {HochHom} might help:

… qItI'nga' Duj. tera' vatlh DIS poH cha'maH wej HochHom lo'lu'taH
[The] K'Tinga-class [ship] remained in use for most of the 23rd century. (S15)

tera' jar Soch, DIS wa' Hut jav Hut, maSDaq SaqmeH Qu' wa'Dich HochHom
 turlu'taHvIS, wej logh lengwI'pu' pa'mey 'oH APOLLO wa'maH wa' ra'ghom
 bobcho' COLOMBIA'e'.
The Apollo 11 Command Module, Columbia, was the living quarters for the
 three-person crew during most of the first manned lunar landing mission
 in July 1969.  (NASM)

--Voragh

On Behalf Of SuStel