[tlhIngan Hol] [KLBC] introducing myself - jISovmoH’egh

Aurélie Demonchaux demonchaux.aurelie at gmail.com
Tue Sep 27 10:02:15 PDT 2016

Hello all,

I started studying Klingon earlier this month and I've been on this list
for a few days now, so I thought I'd write a short introduction to put the
language into practice and "e-meet" my fellow Klingonists at the same time.

Here goes:

Aurélie ’oH pongwIj’e’. mughwI’ jIH. vIraSDaq jIyIn. vIraS Hol, tuqjIjQa’
Hol, ’eSpanya’ Hol je vIjatlh ’ej DoyIchlan Hol, tlhIngan Hol je vIghojtaH.
Holmey vIparHa’mo’, jIHvaD Daj tlhIngan Hol. jarvam tlhIngan Hol
HaDghachwIj vItaghta’. wej Star Trek mIllogh qonwI’ qoSta’ chu’ vIparHa’,
‘ach HaSta jIH lutmey vIleghpu’be’.

naDev tlhIngan Hol law’qu’ vIghoj ’e’ vItul.

Hoch SaqIHneS

It's the 1st time I write anything in Klingon, very likely I've made
grammar mistakes or wrong choices of words, so any corrections or
suggestions of improvement are welcome!

With thanks,

Aurélie