[tlhIngan Hol] Do you consider bluetooth dangerous ?

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Sun Oct 9 05:18:41 PDT 2016

ghunchu'wI':
> ghot porghDaq cha' milliwatt mupmoH
> maSwov

I like a lot the use of {mupmoH} in this sentence, and for that reason I'll
add it to my notes.

Other than that..

Dat woj tu'lu'. ngoD 'oHbej. reH porghmeymaj 'el woj vabDot puH Dujmaj
DI'ortaHvIS. 'ej pujmo' wojvam, motlh Qobbe'.

'ach potlhqu' je latlh ngoD: woj HalmeyDaq wun 'op nuv. qatlh ? Sovbej
pagh. chaq roSghaHchajmo'. 'ej latlh qay'wI' tu'lu'. woqvamDaq wunlu'chugh
vaj motlh Sovbe'.

toH, maQan'eghmeH woj 'Iq wIjunnIS.

qunnoH
ghogh HablI'wIjvo' vIngeHta'