[tlhIngan Hol] Will it survive ?

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Wed Oct 12 23:56:48 PDT 2016

voragh:
> Okrand wrote that:
> The correct way to say "Do you think that...?" is {... 'e' DaQub'a'?}

Thank you so much for sharing this ! On numerous occasions I wanted to
use {'e'} in this manner, but I refrained out of guilt.. I felt like
if I used it in this manner, I would be cheating ! Anyway, I'll add
all this information to my notes, right away !

mIp'av:
> mupDI' bo'Deghvam HoHlu'meH Do 'ar poQlu'? 'ej Do Qav 'ar chav?

jISovbe' jupwI'.. jISovbe'bej ! 'ej jISovbe'mo', qaStaHvIS DIS law'
jISIvtaH ! hehehe

'ach latlh qay'wI' tu'lu': chaq tagha' Doy'choHmo' chicken, telDu'Daj
laqchoHlaHbe'.. qaSchugh wanI'vam, vaj Do'Ha' Hegh.. (pagh rIQchoH
neH).

qunnoH