[tlhIngan Hol] Event horizon movie scene

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Wed Nov 30 08:32:35 PST 2016

this:
QemjIqmeyvo' qevpobDu'DajDaq ghIttaH 'Iw.
is better written as this:
Daqvo' QIDlu'ta'bogh qevpobDu'DajDaq ghIttaH 'Iw.

and I just realized that the phrase {Daq QIDlu'ta'bogh} is a beautiful
substitution for the absent word "wound" (n).

o' the beautiful things which unravel in one's mind while writing his
Sa'Hut off !
'o 'IHbogh Doch law', 'ej vay' yabDaq nargh, tlhIngan Hol 'Iq
ghItlhtaHchugh.

qunnoH jan puqloD
ghoghwIj HablI'vo' vIngeHta'