[tlhIngan Hol] each other

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Tue Nov 29 00:02:56 PST 2016

aargh ! I forgot the {-chaj} on the {juHqo'meyDaq} ! here it is again:

{latlhpu'vaD qepchaj lutob luneH; ngoQvam luchavmeH, juHqo'meychajDaq
cheghmeH, Duj'e' ghajbogh latlh ghom lo'qang Hoch ghom}
for others their meeting they wanted to prove; this goal in order to
accomplish, at their home-worlds in order to return, each group was
willing to use the ship which the additional group possessed.

qunnoH jan puqloD