[tlhIngan Hol] Peace.. No peace..

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Sun Nov 27 08:12:13 PST 2016

maj !

now, let's continue on this wonderful subject..

chaq, vIghellu': qatlh novvetlh DaHo'. qatlh naHwI' DanaD.

nap. pIj, tlhoy'Daq wIyuvlu'. motlh tlhoy'Daq wIyuvlu'.. 'ej
matulchoHlaHbe'DI', maHvaD jatlhlu': yItortaH 'ej tu'HomI'raH qanob.
yItortaH 'ej SoHvaD ramwI' vInobqang. yItortaH 'ej SoHvaD pung vI'angqang.

ngugh, maHvaD paw ghu' Qatlh; maHeQchugh chaq vay' wIHev. 'ach qaDwI'
wISuvchugh, cha' DuH tu'lu':

a. Hoch DISuq
b. Hoch DIQaw'

'ej, Qatlhqu'laH ghu'vam.. pIj, qay'wI'vam wIjuSmeH pagh He tu'lu'. vaj
chay' mavang. chay'.

..ngugh, novvetlh wIqaw net poQ. 'ut. wIqaw 'ej wIDa. maHvaD 'utbej.
maQaplaHbe'chugh, maSuvqangchu' net ra'.

qatlh ? torlu'taHvIS, Hegh qaq law' yIn qaq puS. batlh wIv rIntaH novvetlh.
vIvan ! wIDalaH'a'.

qunnoH jan puqloD
ghoghwIj HablI'vo' vIngeHta'