[tlhIngan Hol] The sacred institution of the canon master

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Sat Nov 26 03:24:12 PST 2016

muqeHHa'jaj ghantoH pIn'a', pIj 'e' vIghItlh. 'ej chaq vIghellu': qatlh
mu'meyvam DaghItlhtaH ? jIjangmeH, mIllogh vIDelnIS; jIHvaD ghantoH pIn'a'
qawmoHbogh mIllogh..

pirates of the caribbean much Dabejpu''a' ? 'ay'vam ghaj muchvam: raSDaq
ba' pirates law', 'ej qay'wI' lujuSmeH jatlhtaH. He chup wa' 'ach pirate
chut bIv piratevam. SIbI' ghaHvaD jatlhlu': pirate chut DabIvba' ! 'a jang:
jISaHbe' !

DaH, pa'vamDaq ba'lu'taH.. pirate chut pIn'a' ! 'ej {jISaHbe'} QoyDI', chut
bIvwI' HoH ! ngugh jatlh: Hoch 'oH chut'e' !

jIHvaD, pirate chut pIn'a'vam qawmoH voragh.. 'ej tlhIngan vaS'a'Daq
maba'taHvIS 'ej tlhIngan Hol wIlo'taHvIS, tlhIngan Hol paq'a' 'uchtaH !
mapabchu'meH reH nunuDtaH, vaj wIQeHmoHbe'meH mayeptaH, net poQ.

SKI: always our honorable canon master, reminds me the master of the pirate
law at the pirates of the caribbean movie.

when a pirate intentionally broke the law and said "I don't care", the
master of the pirate law immediately shot him and told: the law is
everything !

while we're sitting at the klingon great hall and use klingon, our
honorable canon master holds the book of our law and watches us.. may we be
careful, so that we follow the rules and not anger him ! the canon is the
law, and the law is everything !

hahaha

qunnoH jan puqloD
ghoghwIj HablI'vo' vIngeHta'