[tlhIngan Hol] A quick thought on time

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Fri Nov 4 09:23:48 PDT 2016

De'vID:
> qaja'pu' jay'

hehehe ! ok !

So, to summarize all this (in order to add the conclusions to my
notes), the {Qoy'lu'pu'} works only in the way described in the given
examples: {cha'maH tup ret wa'maHlogh Qoy'lu'pu', cha'maH tup pIq
wa'maH cha'logh Qoy'lu'pu'}.

maj ! DaHjaj pab De' chu' vIghojpu'mo', jIbel. qatlho' De'vID !

qunnoH jan puqloD