[tlhIngan Hol] The unforgivable sin

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Tue Jul 12 01:21:33 PDT 2016

qaStaHvIS DIS law', Hoch jaj cha' qa'vIn HIvje' vItlhutlhta' ;

'a tagha' QapHa'choH tIqwIj ; chaq qa'vInmo', chaq jIbItmo'.. Sov 'Iv ?

toH, Hoch jaj cha' qa'vIn HIvje' vItlhutlh 'e' vImev.

DaH, po wa' Dargh HIvje' vItlhutlh 'ej pov wa' qa'vin HIvje' vItlhutlh.

Do' pIvchoH tIqwIj..

'a tughelchugh : nuq DamaS. qa'vIn Dargh ghap. yIngu'.

vaj jIjangbej, qa'vIn !

mop Hurgh qunnoq