[tlhIngan Hol] Why I would marry janeway HoD

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Tue Jul 12 09:18:55 PDT 2016

reH jIjatlh, janeway HoD vIvuvchu'.
I always say that I greatly respect captain janeway

'ej DaH jIjatlh, janeway HoD vISaw ; meq law'mo' vIneH.
and now I'll say that because of many reasons I would marry her.

1. nIteb Hoch jogh loS tormoHta'.
    alone she brought the entire delta quadrant to its knees

2. yaSpu'Daj 'emDaq So'eghQo'.
    she doesn't hide behind her officers

3. DIvI' chut wa'DIch pabta'Qo'. Qu'Daj ta'DI', puch nav rur chut wa'DIch..
    she willingly disobeyed the prime directive
    when she accomplished her goal, the prime directive resembled toilet paper..

4. beqDaq toDmeH Heghta'
    she died in order to save her crew

5. qa'vIn nIt tlhutlhmo'
    she drinks her coffee black

6. reH HIp tuQbogh be''e' vIparHa'mo'.
    I always liked women in uniforms

7. rapchu' qa'wIj qa'Daj
    because we have similar characters

8. HoD quSDaq ba'taHvIS poghmey tuQmo'
    because while she's sitting at the captain's chair she wears gloves

9. naHchoHlaHmo'
    because she's able to become hostile

'ej..
and..

10. QIHDI' tlhInganpu', Sa'HutchajDaq pe'vIl 'oH lanta' ghaH
      when the klingons wronged her, she *** their Sa'HutDu' !

hahaha

mop Hurgh qunnoq