[tlhIngan Hol] How many eggs do you eat ?

DloraH seruq at bellsouth.net
Sat Dec 24 07:31:36 PST 2016

DuH cha' yIqel:

wa':  qaStaHvIS yIn HochlIj, reH bIyepqu'.  tI, naH, vIychorgh je neH
DaSop.  Ha'DIbaH DaSopQo'.  qaS wanI' Qob 'ej bIjeSQo'.  HIch DaghajQo'.
taj DaghajQo'.
bIqanqu'choH.  ta' lut Daghajbe'.
bIHeghDI', porghlIj legh QunlI'; Qopbe' porghlIj.  Daghorbe'.  porgh
chu' rur.
ra' Qun, jatlh [lut HIjatlh!  ta'lIj yIDel!  SoHvaD porgh vInob, 'ach
Dalo'be'.]

cha':  porghlIj Dalo'.  bIlop.  Hoch Soj DaSop.  HuD DatoS.  ta' Dun
Data'.  Qob Dabam.  SoH bopbogh bommey bomlu'.
bIHeghDI', porghlIj legh QunlI'; Qop porghlIj.  wanHa'.  DaQIH.
jatlh Qun [yIn DatIvba'.  nobwIj DatIvta'.]

> tlhoy cholesterol SIgh roSghaH.

cholesterol yughbe' HochHom SopwIj.  'ach 'Iq cholesterol vIghaj.
'Iq cholesterol ghaj vavwI'.
'Iq cholesterol ghaj loDnI'wI'.
roSghaH.

yIQIpQo', 'ach yIyInchu'be'Qo'.