[tlhIngan Hol] How do I say "how much I love (whatever)" ?

Felix Malmenbeck felixm at kth.se
Sat Dec 10 18:08:00 PST 2016

muDuQ gharlIq 'oQqar. chay' vIjuvlaH? wa' 'uj 'ab qol'om muDuQghach net jalchugh, tIqqu' gharlIq 'oQqar muDuQghach; tera' maSDaj je joj rur.

parmaqqaywI' SoH 'ach parmaqvam vIjuvlaHbe', meqvammo'; parmaqwIj tIq law' chuq'e' ghoSpu'bogh ngeHbej 'otlh wa'DIch tIq puS. 'ej 'otlh vItlha' 'ej 'otlh vItap, vaj pumDI' 'u', Daqvam HurghDaq nItebHa' mamob.

ghopwIj Da'uchqangchugh.